woensdag 7 november 2012

Gehaakt popje

Vandaag wil ik jullie dit gehaakte popje laten zien. Ik heb het een tijdje geleden gehaakt voor onze middelste dochter. De oudste heeft er ook al eentje en als je het leuk vind om haar ook te bekijken klik dan hier.
Het patroon voor deze popjes verzin ik zelf, al doe ik hier en daar wel wat leuke ideetjes op hoor.
Dit meiske heb ik gehaakt van phildar katoen, ik heb haar mooie lange laarsjes gegeven, vlechtjes in haar haar en een zwierig hoedje. Om haar handje nog een klein lief hartje gehaakt, versierd met een bloemetje en ook op haar hoedje zit een blauw bloemetje. Nu wil ik ook voor de jongste nog een popje maken, geloof dat ik er vanavond maar eens aan ga beginnen! Zo leuk om te doen!



Dag allemaal, tot de volgende post!
Liefs, Linda.

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige roze pop, leuk gedaan!
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een lief zusje voor Roodkapje (-:
    Heel knap dat je het zelf bedenkt! De kleuren zijn lekker zoet - dat kan met drie meiden, he?! (-;
    Succes met de 'jongste spruit'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cette poupée est vraiment trés jolie bravovos créations sont magnifiques !!!
    amicalement
    tina

    BeantwoordenVerwijderen