zaterdag 20 oktober 2012

Gehaakte deken


Hallo allemaal! Mijn deken is bijna af! Hier zien jullie een impressie van hoe het wordt en ik denk dat ik het dit weekend wel kan afronden. Ik heb al wat leuke accessoires erbij gezocht waaronder twee kleine canvas schilderijtjes (Wibra) en hoe vinden jullie dit lieve hertje? Ik vond het bij Xenos en ik denk dat ik het onder een klein stolpje ga zetten. Zo krijgt de woonkamer dit weekend een herfst metamorfose hoewel de temperaturen buiten anders doen vermoeden! Het lijkt wel lente! Ach, nog maar even van genieten toch? Hier is de herfstvakantie weer voorbij, wel jammer hoor! Het is altijd zo lekker om niet te hoeven haasten en weinig verplichtingen te hebben. Ik ga nog even wat bloemetjes haken voor op de deken, jullie zien snel het resultaat! Fijn weekend.
Liefs, Linda.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Je deken ziet er lekker warm en knus uit. Als de temperaturen volgende week weer dalen, is het juist gezellig als de mooie herfstkleuren van buiten ook binnen terug te zien zijn (-:
    Bij ons is de vakantie net begonnen, heerlijk! Zelfs de diverse sportactiviteiten hebben een vrije dag, lekker!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Judith

    PS: de schilderijtes passen perfect, leuk dat je ze hebt ontdekt, net als het lieve hertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lin, ik zag opeens dat je nog een mooie blog had. helemaal leuk..een haak blog!! Sja...dat kan jij super goed he. Helaas is het niet aan mijn besteedt. Ik geniet van jou creaties. Ik ben ook nog steeds erg blij met het geur kussentje die jij ook zo mooi voor mij gehaakt hebt. Je deken is prachtig! En dat hertje, een snoeppie! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, Linda! Ik las op je scrapblog dat je onwijs aan het haken bent. Heerlijk he! Je dekentje ziet er goed uit. Ik kom binnenkort weer kijken. Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi linda, wat goed dat het je gelukt is met Picasa! Ziet er goed uit!
    En je deken, geweldig! En dat lieve hertje, Xenos zeg je? Mmm, moet ik daar van de week maar weer eens naar toe.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen